دکتر متخصص زگیل تناسلی در شمال تهران

برای درمان زگیل تناسلی به کدام پزشک مراجعه کنیم؟ درمان زگیل تناسلی ممکن است بسته به شدت بیماری متفاوت باشد. به منظور درمان ایمن و موثر برای زگیل، باید با یک متخصص مجرب در شمال تهران مشورت کنید. برای یافتن یک متخصص با تجربه، باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید. که در ادامه به آن میپردازیم.

بهترین متخصص زگیل تناسلی چه کسی است؟

در قدم اول بیمار باید با پزشک خود احساس راحتی و نزدیکی داشته باشد تا بتواند مشکل خود را درمیان بگذارد. این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.  پزشک هرگز نباید به بیمار احساس بدی منتقل کند، خیلی از بیماران به خاطر بیماری زگیل تناسلی احساس شرمندگی میکنند و همین امر باعث میشود، بیمارخیلی دیر تر از حد معمول برای درمان مراجعه کند. برای درمان زگیل تناسلی زنان باید به متخصص زنانی که در حوضه ی زگیل تناسلی فعالیت میکند و مردان بهتر است به متخصص ارورولوژی یا متخصص زگیل تناسلی مراجعه کنند.

بهترین روش درمان زگیل تناسلی چیست؟

از آنجایی که زگیل تناسلی به راحتی انتقال داده می شود و اگر تحت درمان با روش های غلط قرار بگیرد ممکن است این درمان های اشتباه ونامناسب موجب پخش زگیل تناسلی بشوند. خیلی اهمیت دارد که چه روشی را برای درمان خود انتخاب میکنید، امروزه بهترین روش درمان زگیل تناسلی کرایو تراپی یا منجمد کردن زگیل توسط گاز اکسیژن است. که در ادامه میتوانید شاهد درمان زگیل تناسلی با کرایوتراپی، توسط دکترحسین کرمی باشید

متخصص زگیل تناسلی چه مدرکی دارد؟

دکتر زگیل تناسلی در شمال تهران

پروفسور دکتر حسین کرمی متخصص جراحی کلیه و فلوشیپ تخصصی اندویرولوژی و استاد تمام دانشگاه شهید بهشتی تهران همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ شب آماده ویزیت بیماران محترم با شکایات اورولوژی از قبیل بیماری های پروستات، سنگهای کلیه و مجاری ادراری، ناباروری و ناتوانی جنسی، عفونت های ادراری، اورولوژی اطفال، بررسی و تشخیص اختلالات دفع ادرار، بی اختیاری های ادراری آقایان و خانم ها با انجام تست اورودینامیک (نوار مثانه) در مطب می باشند. دکتر کرمی در سالهای اخیر به طور جدی بر روی درمان زگیل تناسلی در مردان با کرایوتراپی یا فریز کردن زگیل فعالیت دارند.

دکتر زگیل تناسلی در تهران

آدرس مطب دکترحسین کرمی

تهران، خیابان شریعتی، روبروی ایستگاه مترو قلهک کوچه سجاد، ساختمان پزشکان سجاد، پلاک ۶۸ زنگ ۴

شماره تماس دکتر حسین کرمی

شماره تماس:

۰۲۱-۲۲۶۴۲۷۴۴ – ۰۲۱-۲۲۶۴۷۴۰۴

نوبت دهی اینترنتی دکتر کرمی

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از ، سیستم نوبت دهی اینترنتی در این سایت فعال شده است. برای اطلاعات بیشتر به صفحه مورد نظر در سایت مراجعه کنید.

4/5 - (1 امتیاز)

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.با توجه به تعداد زیاد سوالات پاسخ شما تا 4 روز کاری به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد شد  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر A.m چهارشنبه ۱ فروردین ۳( 1 ماه پیش) تعداد بازدید: 20 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید. آقای دکتر من حدود پنج ماه میشه چند برجستگی مانند رگ هست بر روی آلت تناسلی میبنم سفت هستش چرک درد اینا نداره فقط سوزش ادرار دارم لطفاً راهنمایی کنید ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱ فروردین ۳( 1 ماه پیش)
      با سلام و احترام لطفا عکس ضایعات رو در سایت با رعایت قوانین ارسال عکس از جمله سایز عکس و فرمت آن ارسال کنید
درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر