درمان قطعی زگیل تناسلی با سرکه سیب

زگیل ها به شیوه های زیادی درمان می شوند. در این مقاله ما روش ها، دستورالعمل آنها و توصیه خود را ارائه می دهیم. یکی از درمان هایی که میوانید با استفاده از آن زگیل تناسلی خود را ازبین ببرید، درمان قطعی زگیل تناسلی با سرکه سیب سرکه سیب، طبیعی ترین روشی است که با استفاده از آن می توانید از شر زگیا خود راحت شوید. البته که درمان های دیگری مانند کرایوتراپی نیز برای ازبین بردن زگیل وجود دارد. هزینه کرایوتراپی چه قدر است؟

با سرکه ی سیب زگیل ها را درمان کنید

زگیل ها را به طور صد در صد با سرکه سیب درمان کنید

درمان های طبیعی عمل می کنند! این درمان ها آهسته تر از دیگر روش ها عمل می کنند، اما هیچ عوارض طولانی مدتی روی سلامتی ندارند. سرکه سیب خواص زیادی دارد. استفاده از سرکه سیب، باعث بهبود بسیاری از مشکلات پوستی می شود. زمانی که از سرکه سیب برای درمان زگیل ها استفاده می کنید: ما در ابتدا به شما توصیه می کنیم سرکه سیب را روی قسمت کوچکی از پوست امتحان کنید تا مطمئن شوید هیچ واکنشی نشان نمی دهد. این کار را با استعمال مقدار کمی سرکه سیب شروع کنید و قبل از استعمال مجدد چند روز صبر کنید.

در موارد استفاده از سرکه سیب روی زگیل ها یا پوست خشک پاها، شما می توانید پنبه آغشته به سرکه سیب را مقداری بیشتر روی پوست قرار دهید و قبل از استعمال، آن را با یک سنگ پا به آرامی لایه برداری کنید. سرکه سیب یک روش بسیار ایمن است. برای داشتن پوستی سالم، لطفاً دستورالعمل های بالا را دنبال کنید.

زگیل چیست؟

زگیل ها نوعی عفونت پوستی هستند که برخی از افراد به آنها دچار می شوند و در سراسر بدن می توانند ظاهر شوند. این ضایعات پوستی به صورت برجستگی های زبر روی پوست ایجاد می شوند و برخی از افراد یک  یا چند زگیل در ناحیه ای خاص دارند. اگر مطمئن نیستید که زگیل دارید، لطفا به پزشک مراجعه کنید تا تشخیص صحیح انجام دهد.

داروهای بدون نسخه برای درمان زگیل

شما می توانید داروهای موضعیمانند: پماد کالاندولا برای زگیل تناسلی را از داروخانه خریداری کنید. داروهای موضعی مانند: وارتنر می توانند زگیل را منجمد کنند. این دارو برای استفاده روی صورت توصیه نمی شود، زیرا ممکن است از خود زخم سطحی یا دائمی به جا بگذارد. اگر تصمیم گرفته اید داروهای شیمیایی را امتحان کنید، حتماً مراقبت های پوستی را نیز به کار گیرید و برای اطمینان از بهبودی ایمن و پوستی سالم، از نرم کننده ی معمولی استفاده کنید.

زگیل تناسلی و درمان آن با سرکه سیب

مراجعه به پزشک برای درمان زگیل تناسلی

دکتر متخصص زگیل تناسلی در شمال تهران به برخی از بیماران مصرف کرم های استروئیدی را توصیه می کند. کرم های استروئیدی پوست را نازک می کنند و در برخی از موارد تأثیر دارند. در موارد دیگر، به بیمار پماد آنتی بیوتیک داده می شود که به خوبی عمل نمی کند، مگر اینکه یک عفونت باکتریایی وجود داشته باشد. یک عفونت ویروسی پوست ممکن است موجب تشکیل زگیل شود.

پروفسور حسین کرمی فوق تخصص زگیل تناسلی در تهران

منبع:clearmedical

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.با توجه به تعداد زیاد سوالات پاسخ شما تا 4 روز کاری به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد شد  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر