خواص سرکه سیب برای نعوظ مردان و نحوه مصرف

اختلال نعوظ زمانی است که نتوانید نعوظی را، برای رضایت رابطه جنسی قوی نگه دارید. این حالت باعث می شود نعوظ را تا جایی که می خواهید نگه ندارید. اختلال نعوظ شایع ترین اختلال عملکرد جنسی است: کارشناسان معتقدند بیش از 30 میلیون مرد آمریکایی آن را تجربه کرده اند. نعوظ مربوط به جریان خون است و اختلال نعوظ می تواند علل مختلفی داشته باشد. در ادامه مطلب خواهیم گفت که خواص سرکه سیب برای مردان چیست و اینکه سرکه سیب می تواند اختلال نعوظ را درمان کند یا خیر.

بیماری های بیضه

علل اختلال نعوظ

  • بیماری قلبی: شایع ترین علت اختلال نعوظ در مردان بالای 50 سال، آترواسکلروز می باشد. جریان خون در عروقی که سفت یا باریک می شوند کاهش می یابد، از جمله، عروق منتهی به آلت تناسلی که مانع نعوظ می شود.
  • فشار خون بالا: در فشار خون بالا، خون از طریق عروق خونی با شدت بیشتری پمپ می شود و باعث آسیب آن ها می شود و دیواره رگ ها را باریک می کند. این حالت منجر به انسداد جریان خون می شود.
  • دیابت: قند خون بالا مرتبط با دیابت نیز می تواند به دیواره عروق خونی آسیب بزند و جریان خون را مختل کند.
  • سکته مغزی: سکته مغزی می تواند منجر به آسیب عصبی که می منجر به اختلال نعوظ می شود، گردد.
  • سرطان: مسائل جسمی و روانی مختلفی مربوط به علائم سرطان، می توانند باعث ایجاد نعوظ شوند.
  • اضطراب و افسردگی: افسردگی، اضطراب و سایر مسائل روانشناختی مانند مشکل در رابطه، می توانند در ایجاد اختلال نعوظ موثر باشند.

آیا سرکه سیب می تواند اختلال نعوظ را درمان کند؟

هیچ مدرکی وجود ندارد که سرکه سیب بتواند اختلال نعوظ را درمان کند، اما هنوز هیچ مطالعه ای در این زمینه انجام نشده است.

اختلال نعوظ

نحوه مصرف سرکه سیب برای نعوظ

اگر می خواهید سرکه سیب را امتحان کنید، می توانید آن را به چند روش مختلف به رژیم غذایی خود اضافه کنید:

آیا سرکه سیب عوارض جانبی دارد؟

سرکه سیب حاوی اسید استیک است که می تواند باعث مشکلات گوارشی مانند درد معده یا ریفلاکس اسید شود. سرکه سیب بسیار اسیدی است و می تواند مینای دندان را از بین ببرد. برای کاهش این خطر، پس از مصرف سرکه سیب، می توانید دهان خود را با آب خالی بشویید. پس از مصرف سرکه سیب به مدت 30 دقیقه از مسواک زدن خودداری کنید تا اسید را به مینای دندان خود نزنید. (این دو قانون پس از مصرف سایر نوشیدنی های اسیدی مانند قهوه، چای یا نوشابه نیز صدق می کند.)

سایر درمان های اختلال نعوظ

اگر دچار اختلال نعوظ شده اید، گزینه های درمانی بسیاری برای آن وجود دارد. دارو های تجویزی خوراکی، برای اختلال نعوظ بسیار موثر می باشند. این دارو ها شامل سیلدنافیل (نام تجاری ویاگرا)، تادالافیل (نام تجاری سیالیس)، واردنافیل (نام تجاری لویترا و استاکسین) می باشند.

تغییر سبک زندگی نیز می تواند کمک کننده باشد. رژیم غذایی خوب، کاهش وزن، خواب با کیفیت، ترک سیگار و ورزش، بیشتر می تواند باعث سلامتی کلی و سلامت نعوظ شود. برخی مردان درمان های طبیعی برای اختلال نعوظ را می پسندند. تحقیقات نشان داده است که برخی مکمل های خاص (مانند DHEA، جینسینگ، ال آرژنین، ال کارنیتین و یوهیمبه) ممکن است در بهبود علائم اختلال نعوظ موثر باشند.

پروفسور حسین کرمی فوق تخصص زگیل تناسلی در تهران

3.2/5 - (13 امتیاز)

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.با توجه به تعداد زیاد سوالات پاسخ شما تا 4 روز کاری به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد شد  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
پرسش از دکتر