پماد کالاندولا برای زگیل تناسلی

پماد کالاندولا برای زگیل تناسلی زنان مفید است؟ بله پماد کالاندولا جزو برترین دارو های تجویز شده برای زگیل های تناسلی زنان است. کالاندولا، مرک سول و مدورینوم هستند جزو بهترین پماد ها هستند. کالاندولا برای درمان زگیل های روی ناحیه دهانه رحم استفاده می شود. زگیل های ناحیه واژن، با مصرف داروی مرک سول با موفقیت برطرف می شوند. خارش و سوزش ناشی از زگیل ها را می توان با شستشو با آب سرد برطرف کرد. مدورینوم یکی از بهترین دارو های درمان کننده زگیل های تناسلی است. مدورینوم هنگامی استفاده می شود که ترشحات تهاجمی و سوزاننده واژن با زگیل های تناسلی همراه می شوند.

پماد کالاندولا برای درمان زگیل تناسلی

علائم زگیل های تناسلی

زگیل های تناسلی اغلب سبب بروز هیچ علائمی نشده و خاموش باقی می مانند. با این حال، این زوائد گاهی اوقات با خونریزی، خارش یا درد نیز همراه می شوند. بروز زگیل های تناسلی در برخی افراد، می تواند سبب ایجاد ناراحتی روانی همچون اضطراب باشد. بزرگ ترین مزیت مصرف دارو های طبیعی نسبت به درمان های رایج زگیل های تناسلی، این است که دارو های یاد شده توانایی طبیعی بدن را برای مقابله با عفونت تقویت می کنند. این دارو ها همچنین سبب پیشگیری از بروز عفونت تناسلی در آینده نیز می شوند. دارو های طبیعی با هیچ خطری همراه نبوده و سبب بروز عوارض جانبی نمی شوند.

آیا زگیل تناسلی واگیر دارد؟

خارش، درد یا خونریزی مداوم زگیل ها در ناحیه تناسلی، می تواند بیانگر ابتلا به یک بیماری جدی و نیاز به مصرف دارو های طبیعی باشد. زگیل تناسلی، یک بیماری منتقل شونده جنسی است که در اثر ابتلا به ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) به وجود می آید. این بیماری به شدت واگیر دار بوده و از طریق تماس پوستی مستقیم و رابطه جنسی دهانی، واژنی یا مقعدی انتقال می یابد. انتقال زگیل تناسلی از طریق بزاق نیز امری طبیعی است. زگیل های تناسلی با این که می توانند انفرادی باشند، اما معمولا به صورت دسته ای بر سطح پوست پدیدار می شوند. قطر این زگیل ها از 1 تا 5 میلی متر متغییر بوده اما می توانند به توده های بزرگی در نواحی تناسلی یا مقعدی نیز تبدیل شوند.

قرص تاخيري وگادول

دارو های هومئوپاتی برای زگیل های تناسلی

رایج ترین گزینه درمانی موجود برای زگیل های تناسلی، کاتریزاسیون یا سوزاندن آن ها است. این فرایند درمان زگیل تناسلی بسیار دردناک بوده و عدم بازگشت زگیل ها را تضمین نمی کند. این درمان موقتی بوده و با خطر بر جای ماندن جای زخم دائمی همراه است. تنها راه دائمی رفع کامل زگیل های تناسلی در هومئوپاتی یافت شده است. دارو های هومئوپاتی بدون ایجاد هر گونه خطر یا ناراحتی، به بهبودی کامل از زگیل ها تناسلی کمک می کنند.

بهترین دارو های هومئوپاتی برای زگیل های تناسلی

برترین دارو های توصیه شده برای رفع زگیل های تناسلی گیاه نوش، اسید نیتریک و کاستیکوم است. گیاه نوش می تواند برای زگیل های تناسلی استفاده شود که به صورت دسته ای یا گروهی پدیدار شده اند. اسید نیتریک اغلب برای رفع زگیل های تناسلی بزرگ یا ناهموار به کار می رود. در نهایت، کاستیکوم نیز برای زگیل های تناسلی استفاده می شود که به آسانی خونریزی می کنند.

1- زگیل های تناسلی در مردان

سپیا به طور ویژه برای زگیل های اطراف سر آلت استفاده می شود. داروی بعدی سارساپاریلا نام دارد که برای زگیل های پوشاننده کیسه بیضه تجویز می شود. بیماران مبتلا به زگیل های کیسه بیضه، اغلب از خارش این ناحیه شکایت دارند. اسید نیتریک بهترین دارو در درمان زگیل های تناسلی است که بزرگ، ناهموار، حساس به لمس و دارای لبه های دندانه دار هستند.

2- زگیل های تناسلی همراه با خارش

اسید نیتریک، سپیا و سولفات سدیم از جمله بهترین دارو های درمان زگیل های تناسلی خارش دار هستند. نیتریک اسید برای رفع خارش زگیل های تناسلی استفاده می شود که بزرگ، ناهموار و ساقه دار است. سپیا گزینه خوبی برای رفع خارش زگیل های کوچک و صاف است. سولفات سدیم نیز در رفع خارش زگیل های تناسلی تاثیر دارد.

3- زگیل های تناسلی دردناک

گیاه نوش و اسید نیتریک برترین دارو های توصیه شده برای زگیل های تناسلی دردناک هستند. این زگیل ها بسیار حساس به لمس بوده و درد آن ها دارای ویژگی های متغییری است. با این که درد اغلب سوزش دار است اما می تواند به صورت گز گز، تیر کش و سوزش مانند باشد.

4- زگیل های تناسلی مبتلا به خونریزی

کاستیکوم و اسید نیتریک برترین دارو ها جهت درمان زگیل های تناسلی مبتلا به خونریزی هستند. کاستیکوم برای زگیل هایی به کار می رود که بسیار آسان دچار خونریزی می شوند. اسید نیتریک درمانی فوق العاده برای زگیل هایی است که در اثر لمس یا شستشو دچار خونریزی می شوند. زگیل های مبتلا به خونریزی می توانند دردناک یا حساس به لمس باشند.

5- زگیل های تناسلی صاف

دوکامارا و گیاه نوش نیز می توانند در درمان زگیل های صاف مفید باشند.

رابطه جنسی در صبح

آیا ارتباطی بین زگیل تناسلی و هومیوپاتی وجود دارد؟

هومیوپاتی یک سری به اصطلاح تکنیک های روان درمانی و تکنیک هایی است که روی روح و روان فرد با حرکت های مخصوص  انجام می شود. از طرف دیگر بیاییم به ویروس زگیل تناسلی نگاه کنیم، یک ویروس شدیداً آلوده کننده که با یک تماس جنسی صد درصد موارد از فرد آلوده به فرد سالم منتقل می شود. وقتی که وارد بدن ما شد ماهیت این ویروس مثل دیگر ویروس ها، ویروس به اصطلاح هپاتیت سی، ویروس ایدز، ویروس های دیگر، شروع به تکثیر می کند و خودش را به صورت توده هایی در ناحیه ژنیتال در واژن خانم ها و در آلت تناسلی و ناحیه تناسلی خودش را نشان می دهد.

خوب از نظر عقلی و یک مقدار اگر تفکری به این قضیه نگاه کنیم می بینیم که اصلا ارتباطی بین اینها وجود ندارد. فقط این موضوع  است که آیا بالا بردن سیستم ایمنی بدن چه کمکی می تواند بکند؟ مثلا از همین روش هومیوپاتی ما بیاییم توانمندی بدن را قوی تر بکنیم. در اینجا این مسئله مطرح می شود که این توانمندی سیستمی ایمنی بدن برای یک فردی که سالم است ایرادی ندارد.

آنهایی که ما می گوییم اینیون دیفیشنزی یا نقص سیستم ایمنی بدن دارند آنها کسانی هستند که مبتلا به همین ویروس ایدز شدند، سرطان گرفته اند، شیمی درمانی می کنند، رادیوتراپی می کنند، اینها سیستم ایمنی بدنشان مختل می شود. آدمهای که بیماری صعب العلاج گرفته اند. ولی افراد سالم همه سیستم ایمنی طبیعی دارند و لذا من می خواهم این مبحث را جمع بندی بکنم که هیچ ارتباطی بین در هومیوپاتی و درمان زگیل تناسلی از طریق هومیوپاتی وجود ندارد و این زگیل وقتی وارد بدن ما شد بلاخره وارد سیستم بدن ما می شود و سیستم ایمنی بدن ما در برابرش گارد می گیرد و اینها را کنترل می کند و یک سری تبلیغاتی است که بیشتر تبلیغات ظاهری قضیه است و از نظر علمی مردود است از جمله درمان زگیل تناسلی با هومیوپاتی.

پیشگیری

  • افراد باید از برقراری رابطه جنسی با افراد مبتلا به ویروس پاپیلومای انسانی اجتناب کنند.
  • استفاده از کاندوم در هنگام رابطه جنسی خطر انتقال عفونت به افراد سالم را کاهش می دهد.
1.5/5 - (4 امتیاز)

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.با توجه به تعداد زیاد سوالات پاسخ شما تا 4 روز کاری به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد شد  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر