بهترین قرص برای درمان صددرصد نعوظ

آیا درمان صددرصد نعوظ امکانپذیر است؟ در رابطه با قرص ناتوانی مردان چه می دانید؟ قرص های اختلال نعوظ تفاوت هایی با هم دارند که قیمت آنها می تواند انتخاب شما را محدود کند. تقریباً نیمی از مردان 40 تا 70 سال، تا حدی دارای اختلال نعوظ (ED) هستند، که از هر 10 نفر، فقط 1 نفر ناتوانی کامل برای نعوظ را گزارش می کند. مصرف داروی اختلال نعوظ، نعوظ کافی برای شروع رابطه ی جنسی را، در تقریباً 70% از مردان غیر سالم ایجاد می کند. آیا بین 4 داروی اختلال نعوظ تفاوتی وجود دارد؟ بله، ممکن است تفاوتی وجود داشته باشد.

پزشک ممکن است برای بیماران جدید، داروهای متفاوتی تجویز کند تا ببیند کدام دارو بیشترین تأثیر را روی آنها خواهد داشت. سیلدنافیل (ویاگرا) معمولاً اولین دارویی است که پزشکان پیشنهاد می دهند. این دارو مدت زمان زیادی است که در بازار موجود می باشد و عوارض جانبی و داروها و غذاهایی که با آن تداخل دارند، کاملاً شناخته شده هستند. اما چالش اصلی برای پیدا کردن بهترین داروی اختلال نعوظ، ممکن است قوانین بیمه باشد. شرکت های مختلف بیمه، معمولاً تعداد قرص هایی را که ماهیانه دریافت می کنید، محدود می کنند.

بعد از دریافت حد مجاز دارو، هزینه قرص آزاد می تواند بسیار بالا باشد. پس مانع اصلی برای انتخاب داروی اختلال نعوظ، قیمت بالای آن می باشد. شما باید با پزشک خود صحبت کنید تا دارویی را برای شما تجویز کند که توانایی پرداخت هزینه ی آن را داشته باشید.

قرص های اختلال نعوظ

چه قرص هایی برای درمان اختلال نعوظ در بازار موجود می باشند؟

علاوه بر ویاگرا، داروهای درمان اختلال نعوظ دیگری از جمله آوانافیل (استندرا)، تادالافیل (سیالیس) و وردنافیل (لویترا) در بازار موجود می باشند. این داروها، همگی خونرسانی به آلت تناسلی را بهبود می بخشند. مصرف این داروها به همراه تحریک جنسی، می تواند نعوظ کافی را برای شروع و تکمیل رابطه ی جنسی فراهم کند.

  همچنین نوع حل شونده ی سریع لویترا، استاکسین می باشد که باید زیر زبان قرار دهید. قرص اختلال نعوظی که مورد تأیید  FDAباشد، برای استفاده روزانه در یک دوز 2.5 یا 5 میلی گرمی است. این دارو به ایجاد نعوظ کمک می کند و می تواند مشکلات ادراری را (از جمله شروع ادرار که ناشی از پروستات بزرگ شده می باشد) بهبود بخشد.

مطلب پیشنهادی: درمان زگیل تناسلی

قیمت قرص نعوظ چقدر است؟

قیمت قرص نعوظ، بسته به قیمت داروخانه، هزینه های تجویز پزشک و برنامه درمانی شما، با هم متفاوت اند. حتی اگر قرص نعوظ تحت پوشش بیمه های خصوصی باشد، محدود به 4 دوز در ماه می باشد.

عملکرد داروهای اختلال نعوظ چگونه است؟

مردانی با عصب ها یا شریان های آسیب دیده ناشی از جراحی پروستات، دیابت یا بیماری قلبی عروقی به داروهای اختلال نعوظ به خوبی پاسخ نمی دهند. افرادی نیز وجود دارند که هیچ یک از  این داروها برای آنها مؤثر نیست.

قرص برای نعوظ با چه سرعتی عمل می کند؟

مدت زمان شروع اثربخشی قرص نعوظ، از 15 تا 60 دقیقه می باشد. داروی ویاگرا و داروی لویترا اگر پس از غذا مصرف شوند، به دلیل مسدود شدن جذب آنها، اثربخشی ندارند. گرچه، مصرف داروی سیالیس و استندرا به همراه غذا مانعی ندارد. مدت زمان شروع اثربخشی دارو، به این معناست که شما چه زمانی می توانید وارد رابطه ی جنسی شوید. با مصرف استندرا و سیالیس به صورت روزانه، هر زمانی که بخواهید می توانید رابطه ی جنسی برقرار کنید، اما مصرف بقیه داروها نیاز به برنامه ریزی بیشتری  دارد

نحوه صحیح مصرف دارو

برخی از افراد پس از دریافت نسخه پزشک، ادعا می کنند که قرص نعوظ برای آنها اثربخشی لازم را ندارد. این موضوع گاهی اوقات به این دلیل است که آنها دارو را به اشتباه مصرف کرده اند. بزرگترین تصور غلط این است که این داروها، کلید روشن/خاموش برای نعوظ هستند و بدون تحریک جنسی، اثربخشی لازم را ندارند. شما پس از مصرف دارو، باید در کنار شریک جنسی خود باشید و پیش از رابطه ی جنسی، معاشقه انجام دهید.

دوام تأثیر قرص های اختلال نعوظ چقدر است؟

داروهای اختلال نعوظ با سرعت های مختلفی در بدن تجزیه می شوند. مدت زمان عملکرد دارو از 4 ساعت تا بیشتر از یک روز می باشد (برای سیالیس در دوزهای بالاتر). هر دوز باید برای ایجاد یک چرخه کامل رابطه ی جنسی، از نعوظ تا ارگاسم کافی باشد.

آیا این مقدار دارو تا چرخه دیگر دوام خواهد داشت؟

هیچ تضمینی برای این موضوع وجود ندارد. برای داشتن رابطه ی جنسی بیش از یک بار در روز، داروی سیالیس بهترین مورد است.

عوارض جانبی قرص های اختلال نعوظ چه مواردی هستند؟

مردی که دارای نعوظ 4 ساعته یا بیشتر باشد، باید به بیمارستان مراجعه کند وگرنه دچار آسیب دائمی می شود. هیچ یک از داروهای اختلال نعوظ، برای مصرف همراه با داروهای قلبی به نام نیترات، ایمن نیستند، چرا که می توانند موجب افت فشار خون شوند.

داروهایی که بسیاری از مردان برای علائم ادراری مصرف می کنند، مسدود کننده های آلفا هستند که فشار خون را نیز پایین می آورند، بنابراین آنها را حداقل با چهار ساعت فاصله از داروهای اختلال نعوظ مصرف کنید. اگر شما از قبل، داروی مسدود کننده ی آلفا مصرف می کنید، پزشک ممکن است از دوز کم داروی اختلال نعوظ شروع کند و یا داروی مسدود کننده ی آلفای تامسولوزین (فلوماکس) را تجویز کند که کمتر بر روی فشار خون تأثیر می گذارد.

سلامت قلب و اختلال نعوظ

اختلال نعوظ، اغلب یک نشانه ی هشدار دهنده برای بیماری قلبی عروقی زمینه ای (مانند گرفتگی عروق یا آترواسکلروزیس) می باشد. اختلال نعوظ می تواند حداقل چند سال قبل از تشخیص بیماری قلبی عروقی رخ دهد. هنوز به طور کامل اثبات نشده است که شروع یک سبک زندگی سالم تر، می تواند مشکلات نعوظ را حل کند یا نه، اما به هر حال امتحان آن ضرری ندارد.

شروع اثربخشی و دوام قرص های اختلال نعوظ

دارو

شروع اثربخشی

دوام تأثیر دارو

آوانافیل (استندرا)

15-30 دقیقه

6-12 ساعت

سیلدنافیل (ویاگرا)

30-60 دقیقه

4-5 ساعت

تادالافیل (سیالیس)

30-45 دقیقه

24-36 ساعت

تادالافیل (سیالیس) روزانه

به طور مداوم

به طور مداوم

وردنافیل

30-60 دقیقه

4-5 ساعت

 

آوانافیل (استندرا)

آوانافیل (استندرا) یک داروی خوراکی است که برای درمان ناتوانی جنسی یا اختلال نعوظ (ED) استفاده می شود. این دارو در گروه مهار کننده های فسفودی استراز قرار دارد، که شامل دارو های دیگری مثل تادالافیل (سیالیس)، سیلدنافیل (ویاگرا) و وردنافیل (لویترا) نیز می شود. نعوظ آلت تناسلی مرد به علت پر شدن خون در آن ایجاد می شود. پر شدن خون درون آلت تناسلی زمانی اتفاق می افتد که اندازه ی رگ های خونی ورودی به آلت تناسلی افزایش یافته، و از طرف دیگر، اندازه ی رگ های خونی خروجی از آلت تناسلی (که خون را از آلت تناسلی خارج می کند) کاهش پیدا کند. در نتیجه، خون بیشتری وارد آلت تناسلی شده و خون کمتری از آن خارج می شود.

مکانیسم عملکرد این دارو به این صورت است که تحریک جنسی، منجر به تولید و انتشار ماده ای به نام نیتریک اکسید در بدن می شود. آنزیم گوانیلات سیکلاز با جذب نیتریک اکسید، گوانوزین مونوفسفات حلقوی (cGMP) تولید می کند، که همین ماده نقش اصلی در افزایش و کاهش اندازه ی عروق خونی آلت تناسلی و در نتیجه نعوظ را دارد. زمانی که cGMP توسط آنزیم دیگری به نام فسفودی استراز-5 از بین می رود، عروق خونی به اندازه ی طبیعی خود برمی گردند. در نتیجه، خون از رگ های آلت تناسلی خارج شده و نعوظ به پایان می رسد. آوانافیل (استندرا) با جلوگیری از جذب cGMP توسط آنزیم فسفودی استراز-5، باعث می شود تا آلت تناسلی به مدت بیشتری در حالت نعوظ باقی بماند. آوانافیل در ماه آوریل سال 2012 مورد تأیید FDA قرار گرفت.

قرص آوانافیل

سیلدنافیل (ویاگرا)

سیلدنافیل دارویی است که برای درمان اختلال نعوظ استفاده می شود. این دارو با افزایش جریان خون در آلت تناسلی، به حفظ نعوظ آلت تناسلی کمک می کند. حداقل 75 درصد از مردان پس از مصرف سیلدنافیل، مشکل نعوظشان برطرف شده است. سیلدنافیل، همچنین در برخی موارد برای درمان فشار خون بالای ریوی (فشار خون بالا در رگ های خونی ریه) تجویز می شود. این دارو را می توان با نسخه ی پزشک، از اکثر داروخانه ها خریداری کرد. سیلندافیل به صورت قرص های خوراکی و جویدنی و مایع خوراکی در دسترس است. نکات کلیدی در مصرف سیلدنافیل شامل موارد زیر می شود:

  • معمولاً 30 تا 60 دقیقه طول می کشد تا سیلدنافیل برای اختلال نعوظ اثر کند. شما می توانید آن را تا 4 ساعت قبل از رابطه ی جنسی مصرف کنید.
  • مصرف سیلدنافیل به تنهایی باعث نعوظ نمی شود. شما باید از لحاظ جنسی تحریک شوید.
  • عوارض شایع مصرف این دارو شامل سردرد، احساس بیماری، گر گرفتگی و سرگیجه می باشد. البته، بسیاری از مردان هیچ عوارضی ندارند.
  • مصرف همزمان دارو های نیترات (اغلب برای درد قفسه سینه به کار می روند) می تواند خطرناک باشد. بهتر است با پزشک مشورت کنید.
  • سیلدنافیل با نام های تجاری ویاگرا (برای اختلال نعوظ) و رواتیو (برای فشار خون ریوی) در دسترس می باشد.

تادالافیل (سیالیس)

تادالافیل دارویی است که برخی از پزشکان آن را برای درمان اختلال نعوظ (ED) و علائم بزرگ شدن پروستات (بزرگ شدن خوش خیم پروستات) تجویز می کنند. در برخی موارد، این دارو برای فشار خون ریوی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. تادالافیل با نسخه ی پزشک در دسترس بوده و به صورت قرص خوراکی موجود است. این قرص را شما می توانید با، یا بدون غذا مصرف کنید. نکات کلیدی در مصرف تادالافیل عبارتند از:

  • معمولاً 30 تا 60 دقیقه طول می کشد تا این دارو برای اختلال نعوظ اثر کند. شما می توانید این دارو را تنها یک بار در روز، و حداقل 30 دقیقه قبل از رابطه ی جنسی مصرف کنید.
  • مصرف تادالافیل به تنهایی برای نعوظ کافی نیست. شما باید تحریک شوید.
  • بسیاری از مردان با مصرف تادالافیل، هیچگونه عوارض جانبی نداشته اند. اما عوارض خفیف آن می تواند شامل سردرد، کمردرد، درد عضلانی، درد در بازو ها و پاها، گر گرفتگی صورت، گرفتگی بینی و سوء هاضمه باشد.
  • تادالافیل به همراه دارو های نیترات مصرف نشود. مصرف همزمان دارو های نیترات و تادالافیل منجر به افت شدید و خطرناک فشار خون می شود.

وردنافیل (لویترا)

وردنافیل برای درمان ناتوانی جنسی مردان یا اختلال نعوظ استفاده می شود. مصرف وردنافیل، در زمان تحریک جنسی باعث افزایش جریان خون در آلت تناسلی شده و بدین ترتیب به حفظ حالت نعوظ کمک می کند. این دارو و هیچ داروی دیگری از شما، در برابر بیماری های مقاربتی (مثل HIV، هپاتیت ب، سوزاک، سفلیس و …) محافظت نمی کند. بهتر است همیشه از رابطه ی جنسی محافظت شده (کاندوم) استفاده کنید. در نهایت، برای مصرف هر یک از این دارو ها باید با پزشک مشورت کنید.


پروفسور حسین کرمی فوق تخصص زگیل تناسلی در تهران

3.8/5 - (47 امتیاز)

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.با توجه به تعداد زیاد سوالات پاسخ شما تا 4 روز کاری به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد شد  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر مهران دوشنبه ۸ فروردین ۱( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 119 مشاهده پرسش
    سلام ۳۲ساله هستم قبل رابطه وهنگام رابطه آلت تناسلی سفت ولی گاهی اوقات هنگام رابطه شل میشه و زودانزالی هم دارم.واگرازکاندوم تاخیری استفاده کنم آلت تناسلیم شل میشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۸ فروردین ۱( 2 سال پیش)
      ععکسش را به شماره 09351142080 09101142080 واتساپ کنید
  • تصویر کاربر وحید دوشنبه ۸ فروردین ۱( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 148 مشاهده پرسش
    با سلام
    اینجانب ۳۵ ساله هستم و دارای اختلال نعوظ می باشم البته به احتمال زیاد مشکل اینجانب روحی روانی می باشد و زمانی که اقدام به برقراری رابطه می باشم نعوظخود را از دست می دهم خواهشاً راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۸ فروردین ۱( 2 سال پیش)
      قرص سرترالین ۲۵ روزانه یک عدد
  • تصویر کاربر مهدی چهارشنبه ۲۵ اسفند ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 138 مشاهده پرسش
    سلام من 39سالم هستش تورابطه اولش همه چیزاوکی هستش ولی یه مدت که میگذره شل میشه وبه انزال نمیرسم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۵ اسفند ۰( 2 سال پیش)
      قرص سرترالین ۵۰ هر روز یک عدد
  • تصویر کاربر ستار چهارشنبه ۲۵ اسفند ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 138 مشاهده پرسش
    سلام. من مردی۵۴ساله هستم مشکل زود انزالی و عدم نعوظ دارم.میتونم یک قرص که ترکیبی ازسیلدنافیل۱۰۰وترامادول۱۰۰باشه،استفاده کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۵ اسفند ۰( 2 سال پیش)
      فقط سیلدنافیل
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۵ اسفند ۰( 2 سال پیش)
      به هیچ وجه ترامادول استفاده نکنید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۱۸ اسفند ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 176 مشاهده پرسش
    راه حل چیست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۸ اسفند ۰( 2 سال پیش)
      بهترین درمان زگیل تناسلی بر اساس منابع معتبر جهانی پزشکی کرایو درمانی است لیزر زدن وسوزاندن ‌تیغ زدن باعث پخش آنها میشود وبا کرایو درمانی زگیل ۸۰ در صد برای همیشه از بدن می‌رود جهت کرایو با شماره های ۰۹۳۵۱۱۴۲۰۸۰ ۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴ هر روز از ساعت 10 صبح الی ۱۲ تماس بگیرید
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۱۸ اسفند ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 160 مشاهده پرسش
    راه حل چیست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۸ اسفند ۰( 2 سال پیش)
      بهترین درمان زگیل تناسلی بر اساس منابع معتبر جهانی پزشکی کرایو درمانی است لیزر زدن وسوزاندن ‌تیغ زدن باعث پخش آنها میشود وبا کرایو درمانی زگیل ۸۰ در صد برای همیشه از بدن می‌رود جهت کرایو با شماره های ۰۹۳۵۱۱۴۲۰۸۰ ۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴ هر روز از ساعت 10 صبح الی ۱۲ تماس بگیرید
  • تصویر کاربر امیر سه شنبه ۱۷ اسفند ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 153 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جان
    من ۴۰ سالمه چند بار قرص تادافیل ۱۰ مصرف کردم خوب بود حدود ۶ بار اما الان احساس می کنم اثر بخشیش کم شده و تو رابطه دچار مشکل شدم و به انزال نمی رسم و اذیت می شم . می شه راهنمائی کنین حس می کنم اثر دارو تادافیل باشه . چون اصلا نزال نمی شم بعدش باید خود انزالی کنم .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۷ اسفند ۰( 2 سال پیش)
      تست rigiscan انجام بدید
  • تصویر کاربر میلاد سه شنبه ۱۷ اسفند ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 119 مشاهده پرسش
    سلام و درود
    آقای دکتر بنده قبل از رابطه آلت تناسلی زود بلند میشه ولی در عین حالتش از دست میده داروخانه میرم تالافیل میگیرم متاسفانه این دارو باعث سرگیجه شدید و مشکل دید پیدا میکنم چه دارو مناسب هستش
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۷ اسفند ۰( 2 سال پیش)
      تست rigiscanانجام بدید
  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۱۷ اسفند ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 123 مشاهده پرسش
    سلام من ۴۷سالمه ۲ماه است که با مشکل نعوظ مواجه شدم درحین ارتباط التم شل می شودوتمایل جنسی ام کم شده .لطفا راهنمای ام کنید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۷ اسفند ۰( 2 سال پیش)
      تست rigiscan انجام بدید
  • تصویر کاربر محمود سه شنبه ۱۷ اسفند ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 128 مشاهده پرسش
    آقای دکتر من تقریبا ۴ماه میشه دچارعدم نعوظ حتی صبحگاهی شده ام ۵۲ساله هستم ۲سال هست ترومبوز مغزی داشتم والان این داروهارا مصرف میکنم، زالربان۲۰- پرگابالین۵۰-لیورگل۱۴۰-فارستور۲۰-پروستاباریچ البته کبدچرب گرید يک هست، پروستات ۳۷،۷سی سی هست ممنون میشم اگه بنده را راهنمای کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۷ اسفند ۰( 2 سال پیش)
      تست rigiscan انجام بدید
درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر