چیکار کنم آلتم بلند شه با درمان خانگی و روش های سریع؟

کوچک بودن آلت تناسلی اغلب اوقات ممکن است بعلت بالا رفتن سن، عوارض جانبی داروها یا عادات سبک زندگی مانند سیگار کشیدن یا افزایش وزن رخ دهد. به عنوان مثال، در افرادی که چاق هستند آلت حالت فرو رفته پیدا می کند که به آن آلت دفن شده می گویند. با ساکشن چربی های این قسمت می توان طول آلت را افزایش داد. این شرایط به ندرت به درمان نیاز دارد و تغییر عادتها می تواند به شما کمک کند. در برخی از سایت های همکاران من آمده است که اندازه آلت تناسلی افراد مختلف، می تواند متفاوت باشد و عوامل سبک زندگی خاصی می توانند روی آن تأثیر بگذارند. برخی روش ها مانند تزریق ژل و چربی نیز می تواند به شما کمک کند. در خانه نیز با انجام حرکاتی بر روی آلت می توانید مقداری افزایش سایز آلت را داشته باشید. اما واقعیت چیست؟ 

 

در هیچ زمانی آلت تناسلی خود را با دیگران مقایسه نکنید. چطور قد ما یکسان نیست! آلت تناسلی افراد هم متفاوت است و لذا اگر آلت تناسلی شما یک حالت نرمالی دارد که در حالت نعوظ بین 9 سانت و در بیشترین حالت 16 سانت است، طبیعی می باشد. توجهی به فیلم های پورن و عکس های تبلیغاتی نداشته باشید!

امروزه متأسفانه تبلیغات زیادی در فضاهای مجازی، برای بزرگ کردن الت وجود دارد. در ادامه روش های بزرگ کردن آلت تناسلی را توضیح خواهیم داد. بزرگ کردن آلت تناسلی به صورت کلی در دو بخش درمان دارویی و جراحی  تقسیم می شود.

چیکار کنم آلتم بلند بشه درمان خانگی

درمان خانگی بلند شدن آلت

اگر شما هم جزو دسته از آقایانی هستید که میخواهند آلت تناسلی بلند تری داشته باشند و مدام به دنبال به دنبال جواب این سوال هستنید که: چیکار کنم آلتم بلند بشه؟ پس به شما توصیه میکنیم که این کارها را در خانه انجام دهید:

1: انجام ورزش کگل: با استفاده از دستان خود قبل از برقرای رابطه ی جنسی آلت خود را به آرامی ماساژ دهید. این کار به افزایس سایز آلت شما کمک میکند.

2: ماساژ دادن با روغن یا روان کننده: شما میتوانید به صورت روزانه آلت خود را ماساژ دهید، این کار برای کشسانی پوست آلت است و به بزرگ شدن آلت شما کمک میکند و در نتیجه موجب افزایش سایز می شود، بهتر است برای نتیجه گیری بهتر، این کار را مکرر انجام  دهید.

بسیاری از سایت ها جهت افزایش قطر و طول آلت، انجام ورزش های این اندام را پیشنهاد می کنند. در این ورزش ها فرض بر این است که مالش مداوم آلت تناسلی، سبب بروز پارگی های کوچکی در بافت های آن شده، که التیام آن ها منجر به افزایش قطر و طول می شود. همچنین، روشی محبوب نیز به نام جلکینگ وجود دارد که در آن فرد انگشت شست و اشاره خود را به دور آلت پیچیده و روزانه به مدت 20 دقیقه از قاعده تا سر آلت می کشد.

صرف نظر از ادعا های خلاف این فرضیه، تاکنون هیچ شواهدی مبنی بر موثر بودن یک ورزش از جمله جلکینگ، در زمینه افزایش اندازه آلت تناسلی معرفی نشده است. در واقع، این نوع مالش مداوم آلت می تواند سبب زخم شدن یا آسیب دیدن این اندام شود. در صورتی که فرد جهت افزایش اعتماد به نفس، مایل به بهبود ظاهر آلت خود باشد، راه های ساده تری برای این کار وجود دارد:

کاهش وزن: در صورت داشتن اضافه وزن، از دست دادن مقداری وزن می تواند آلت را بزرگ تر نشان دهد.

تناسب اندام: بدست آوردن یک اندام عضلانی بر تاثیر ظاهری آلت افزوده و اعتماد به نفس فرد را در زمینه اندازه آلت خود بالا می برد.

اصلاح مو های شرمگاهی: اصلاح کردن مو های اطراف آلت می تواند اندازه آلت را بیشتر نشان دهد.

مکمل ها

برخی شرکت ها مدعی هستند که مکمل های تولیدی آن ها می تواند اندازه آلت تناسلی مردان را افزایش دهد. در بهترین حالت، این مکمل ها دستاوردی جز به هدر دادن پول افراد ندارند. در بدترین حالت، مکمل های یاد شده حاوی مقادیری ویاگارا (سیلدنافیل) یا دیگر دارو های خطرناک، برای مردان مبتلا به بیماری های قلبی هستند.

گفته می شود که مکمل هایی همچون ال سیترولین یا ال آرژینین، مقادیر نیتریک اکسید را در خون افزایش داده و به گردش خون در آلت تناسلی مردانه کمک می کنند. با این که برخی افراد مدعی موثر بودن این دارو ها، در بهبود نعوظ هستند ،هیچ شواهدی مبنی بر افزایش اندازه آلت در اثر مصرف این دارو ها وجود ندارد.

بست ها و حلقه های آلت

این وسایل به دور تنه آلت قرار گرفته و جهت افزایش طول، آن را اندکی فشار می دهند. برخی از این دستگاه ها در هنگام نعوظ و برخی دیگر در هنگام خوابیدگی آلت به کار می روند. دیگر دستگاه ها جهت استفاده بین تمرینات جلکینگ طراحی شده اند. تاکنون هیچ شواهدی مبنی بر افزایش طول آلت تناسلی در اثر پیچاندن یک وسیله به دور آن، به اثبات نرسیده است. در واقع، این کار می تواند سبب کاهش جریان خون و بروز کبودی، هماتوم (لخته خون) و آسیب عصبی شود.

بیماری سوزاک

وکیوم ها و پمپ ها

 برخی افراد نیز با هدف افزایش اندازه آلت تناسلی از آن ها استفاده می کنند. این وسایل بر روی آلت تناسلی و یا گاهی اوقات کیسه بیضه قرار گرفته و با مکش خود، جریان خون رونده به آلت را افزایش می دهند. در صورتی که این موارد به طور مداوم و به مدت طولانی استفاده شوند، سبب اسفنجی شدن پوست و زمخت شدن ظاهر آن می شوند. صرف نظر از محبوبیت این دستگاه ها، هیچ شواهدی مبنی بر موثر بودن پمپ ها یا وکیوم ها در افزایش اندازه آلت تناسلی وجود ندارد.

تزریق ژل به آلت

این روش موثر بوده، اما ترزیق برابر هیالورونیک اسید در هر سمت آلت تناسلی، نیازمند سطح بالایی از مهارت است. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی، نرم و چسبناک است. در حالی که هیالورونیک اسید همچون چربی بدن فرد بازجذب می شود، اما سرعت این فرایند بسیار آهسته تر است. از دست رفتن احساس لامسه در افراد انجام دهنده این فرایند چندان غیر رایج نیست.

تزریق چربی از دیگر نواحی بدن

پیوند چربی آزاد (FFT):

با برداشت بافت ذخیره چربی شروع می شود. این چربی از ران های مردان لاغر، ناحیه پایینی شکم مردان دارای وزن طبیعی و ناحیه لگن مردان دارای اضافه وزن گرفته می شود. این بافت ها با هدف جدا شدن سلول ها سانتریفیوژ شده و سپس با استفاده از یک سرنگ یا لوله ای منعطف به نام کانولا به آلت تناسلی مردان تزریق می شوند. مرحله آخر به پیشگیری از تجمع غیر طبیعی سلول های چربی کمک می کند. از آن جایی که 20 تا 80 درصد سلول های چربی در سال اول توسط بدن جذب می شوند، ممکن است به انجام چندین جلسه درمانی نیاز باشد.

پیوند چربی پوستی (DFG): 

این بخش معمولا از ناحیه پایینی کمر، ناحیه پایینی شکم یا باسن انتخاب می شود. پس از آن که پوست از آلت تناسلی برداشته شد، بافت خارج شده در محل خود پیوند زده می شود. از آن جایی که پوست برداشته شده ضخیم تر است، پس از پیوند قطر آلت افزایش می یابد. با برداشتن بافت پیوندی از بدن خود بیمار، خطر رد پیوند پایین است.

جراحی افزایش طول آلت تناسلی

هیچ درمان جراحی تایید شده ای در زمینه افزایش اندازه آلت تناسلی مردانه وجود ندارد. با این حال، این مساله مردان را از تلاش کردن و جراحان پلاستیک را از امتحان کردن روش های مختلف باز نداشته است. این فرایند ها به طور کلی در دو دسته افزایش طول و افزایش قطر آلت قرار گرفته و می توانند به تنهایی یا در ترکیب با هم به کار روند.

در رابطه با بزرگ کردن آلت تناسلی به روش جراحی، تنها یک روش هست که در آن لیگامان آویزان کننده آلت را می زنند و آلت بصورت لخت و شل می افتد و  وقتی که مجدد سفت هم شود، توانایی بلند کردن آلت را از دست می دهید و در نتیجه همه کسانی که اینکار را انجام داده اند پشیمان شده و متأسفانه راه برگشت هم وجود ندارد و لذا اگر طول آلت تناسلی شما تا در حالت نعوظ 9 سانت هست طبیعیی می باشد. طول واژن خانم ها بیش از 7 سانت نیست و هرچه قدر هم آلت بزرگ باشد برای خانم دردناکتر می باشد.

V  Y  پلاستی: یک تکنیک جراحی است که در آن رباط نگهدارنده آلت در برابر استخوان لگن بریده شده و امکان کشیده شدن آلت به جلو فراهم می شود. این فرایند بدین دلیل نام گذاری شده که یک برش V شکل در رباط زده شده و دو قسمت بریده شده دوباره به یکدیگر وصل می شوند که در نتیجه شکلی همچون Y بدست می آید. این تکنیک با این که آلت تناسلی را راست تر می کند اما از پایداری آن در حالت نعوظ می کاهد.

عفونت های مقاربتی

لیپکتومی سوپراپوبیک: این فرایند اغلب در مردان دارای اضافه وزنی انجام می شود که کاهش وزن در ظاهر آلت دفن شده آن ها تاثیری نداشته است. این فرایند شامل برداشت یک برش ذوزنقه ای از پوست و چربی بالای آلت تناسلی می شود. انتهای این برش سپس به یکدیگر بخیه شده و با بالا کشیدن پوست لگن، بخش دفن شده آلت نمایان می شود. این فرایند نسبتا ایمن بوده و عوارض جانبی آن به درد، خونریزی یا عفونت پس از جراحی منجر می شوند.

جدا سازی پوست:

در این جراحی، پوست آلت و بافت های زیر آن به صورت موقت از تنه آلت جدا می شوند. سپس، غلاف کوتاه اطراف تنه آلت بریده شده تا تنه علاوه بر مستقیم شدن به طول مناسب خود برسد. در حالی که این جراحی شامل هیچ گونه پیوندی نمی شود، اما احتمال آسیب عصبی وجود دارد.

جدا سازی اجزای آلت:

این جراحی نوعی تهاجمی تر از مورد قبل بوده که در آن علاوه بر جدا سازی پوست، تنه از زیر سر آلت به طور کامل بریده می شود. سپس، فاصله ایجاد شده با بخشی از غضروف دنده بیمار پر شده، اجزای آلت دوباره سر جای خود قرار گرفته و برش ها بخیه زده می شوند. در حالی که این جراحی کمتر استفاده می شود اما می تواند برای مردان مبتلا به کوچکی آلت (میکرو پنیس)، نقص های مادرزادی یا ناهنجاری های ناشی از سرطان آلت تناسلی مفید باشد.

ایمپلنت های آلت به دلیل عدم افزایش اندازه آلت معمولا در مردان مبتلا به ناتوانی جنسی استفاده می شوند. با توجه به موارد گفته شده، جهت تثبیت آلت و افزایش قطر آن اغلب از V Y پلاستی، جدا سازی پوست یا جدا سازی اجزای آلت استفاده می شود.

تحقیقات روی اندازه ی میانگین آلت تناسلی

تحقیقات در مورد اندازه ی میانگین آلت تناسلی اغلب اوقات با گزارش نادرست شرکت کنندگان، سوگیری انتخاب افراد و اندازه ناکافی نمونه مختل می شوند. گرچه، یک مقاله بازبینی در سال 2020 اندازه ی میانگین آلت تناسلی را محاسبه کرد:

  • در حالت نعوظ: 13.61 cm (5.3 اینچ)
  • در حالت شُل، کشیده: 12.98 cm (5.11 اینچ)

تحقیقات قدیمی تر اما مفصل تر دریافته اند که اندازه ی میانگین آلت تناسلی در محدوده های زیر قرار دارد:

  • طول میانگین آلت تناسلی شُل: 9.16 cm (3.6 اینچ)
  • طول میانگین آلت تناسلی شُل در حالت کشیده: 13.24 cm (5.3 اینچ)
  • طول میانگین آلت تناسلی در حالت نعوظ: 13.12 cm (5.2 اینچ)
  • قطر میانگین آلت تناسلی در حالت شل: 9.31 cm (3.7 اینچ)
  • قطر میانگین آلت تناسلی در حالت نعوظ : 11.66 cm (4.6 اینچ)
تغییرات در آلت تناسلی

سیگار کشیدن

تحقیقات اندکی نشان داده اند که بین سیگار کشیدن و اندازه ی زیر میانگین آلت تناسلی، نوعی رابطه وجود دارد. گرچه، برای بررسی این رابطه ی احتمالی، به تحقیقات کنترل شده ی بیشتری نیاز است. سیگار کشیدن همچنین با اختلال عملکرد نعوظ مرتبط است. مواد شیمیایی سیگار می توانند به رگ های خونی آلت تناسلی آسیب برسانند و از پرشدن آلت تناسلی با خون و کشش آن پیشگیری کنند. صرف نظر از محرک ها و تأثیر آنها روی مغز، اگر رگ های خونی آسیب ببینند، آلت تناسلی به نعوظ نمی رسد.


پروفسور حسین کرمی فوق تخصص زگیل تناسلی در تهران

3.6/5 - (58 امتیاز)

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.با توجه به تعداد زیاد سوالات پاسخ شما تا 4 روز کاری به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد شد  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر